Spotkania informacyjne dla mieszkańców ws. budżetu obywatelskiego odbędą się 24 marca o godz. 17:00 w Administracji ŁSM ul. Konstytucji 3-go Maja 2 oraz 25 marca również o godz. 17:00 w II Liceum Ogólnokształcącym, Pl. Kościuszki 3.
Dyżury urzędników odbywają się w godz. od 13:30 do 15:30, w pokojach 216 (Inwestycje – tel. 86 2156805) i 212 (Nieruchomości – tel. 86 2156828) Urzędu Miejskiego w Łomży. Podczas dyżurów urzędnicy mają za zadnie wyjaśnić wszelkie kwestie, doradzić jak przygotować kosztorys zadania, sprawdzić czy będzie realizowane na majątku miejskim oraz czy mieści się w katalogu zadań samorządu, tak by móc prawidłowo zgłosić zadanie do realizacja w ramach budżetu obywatelskiego.

W celu prawidłowego przeprowadzenia procedur związanych z budżetem obywatelskim prezydent powołał Zespół Koordynujący w składzie:

  1. Ewa Sznejder – Przewodnicząca Zespołu
  2. Maciej Głaz – Przedstawiciel Rady Miejskiej
  3. Andrzej Grzymała – Przedstawiciel Rady Miejskiej
  4. Andrzej Modzelewski – Przedstawiciel Rady Miejskiej
  5. Henryk Chojnowski – Przedstawiciel Rady Osiedla
  6. Dariusz Domasiewicz – Przedstawiciel Rady Osiedla
  7. Krzysztof Kempa – Przedstawiciel Rady Osiedla
  8. Stanisław Oszkinis – Przedstawiciel Rady Osiedla
  9. Andrzej Podsiadło – Przedstawiciel Rady Osiedla
  10. Piotr Wycik – Przedstawiciel Rady Osiedla
  11. Leszek Zalewski – Przedstawiciel Rady Osiedla
  12. Marek Raszczyk – Wydział Inwestycji UM w Łomży
  13. Elżbieta Kawalec – Referat Zamówień Publicznych UM w Łomży
  14. Łukasz Czech – Wydział Organizacji i Obsługi UM w Łomży
  15. Adam Szymański – Wydział Inwestycji UM w Łomży

Regulamin budżetu obywatelskiego, wraz z formularzem zgłoszenia zadania, dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

Łukasz Czech
Wydział Organizacji i Obsługi
Urzędu Miejskiego w Łomży