Zaświadczenie o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji
Na obszarze rewitalizacji Miasta Łomża nie zostało ustanowione prawo pierwokupu nieruchomości na rzecz Miasta ani zakaz wydawania decyzji o warunkach zabudowy (art. 11 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji). Nie została również ustanowiona Specjalna Strefa Rewitalizacji (art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji).
Poniżej znajdą Państwo wzór wniosku o wydanie zaświadczenia o położeniu działki na obszarze rewitalizacji. Wniosek należy pobrać, wypełnić i wraz z dokumentem poświadczającym uiszczenie opłaty skarbowej dostarczyć do Urzędu Miejskiego w jeden z wybranych sposobów:
- pocztą – na adres: Urząd Miejski w Łomży, Stary Rynek 14, 18-400 Łomża
- osobiście – poprzez złożenie wniosku w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Łomży, Stary Rynek 14
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł.
Jeżeli wnioskodawca działa przez upoważnionego przedstawiciela, wymagane jest złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie imiennego pełnomocnictwa wraz z dowodem uiszczenia opłaty za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł. Powyższa opłata nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej można dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Łomży lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łomży nr 66 1560 0013 2294 6771 7000 0007.
Wnosząc opłatę za zaświadczenie lub pełnomocnictwo w formie internetowego przelewu bankowego w pozycji tytuł operacji należy wskazać nieruchomość objętą wnioskiem o wydanie zaświadczenia.
Wydawanie zaświadczenia następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia kompletnego wniosku.
Dodatkowe informacje na temat zaświadczeń można uzyskać w Wydziale Kultury, Sportu i Inicjatyw Społecznych, ul. Farna 1, pok. 5, tel. 86 216 24 63, e-mail: rewitalizacja@um.lomza.pl.